Valmennus tuo sinulle menetelmän, joka huoltaa ja vahvistaa kehoasi lempeästi.

TUNNE LIIKKEEN VAPAUTTAVA VOIMA KEHOSSASI

fasciamethod

Kankea ja vetämätön olo? Pitäisi saada liikettä päiviin, mutta mitä sitä tekisi? Ja yksin ei kuitenkaan tule kotona oikein tehtyä… Kuulostaako tutulta? Miltä kuulostaisi säännöllisesti kotiin tulevat liikkuvuusharjoitteet, joissa valmentaja tekee kokoajan mukanasi opastaen ja motivoiden?

FasciaMethod – ETÄvalmennus tuo harjoitukset kotiisi verkon välityksellä! Se sisältää kerran viikossa 35 minuutin mittaisen harjoituksen suljetussa Facebook-ryhmässä. Harjoitus ohjataan livenä Facebookin välityksellä. Lisäksi kaikki harjoitukset jäävät tallenteena suljettuun ryhmään koko valmennuksen ajaksi. Voit siis tehdä ne juuri silloin, kun sinulle itsellesi parhaiten sopii!

Valmennus ajalla: uusi ryhmä käynnistyy keväällä 2023
Sisältö: 1 krt/vko 35 minuutin FaMe-ohjaus ( yht. 8 kertaa )
Hinta: 49€ (sis. alv) - maksu liikuntaedulla (Edenred, Smartum, ePassi, eazybreak), tai laskulla

FasciaMethod tunnit pyörivät myös lähitunteina Kellokoskella Liikuntakeskus Ruukissa, tutustu tarjontaan täältä.

Mitä on FasciaMethod?

Fasciat, eli sidekudoskalvot ketjuttavat lihaksia yhdistäen ne toisiinsa. Liikkeen avulla pääsemme nesteyttämään näitä sidekudoskerroksia, jolloin kehon liikkuvuus paranee. Tämä auttaa myös voimansiirrossa, ja on arveltu, että jopa 30% lihasvoimasta välittyisi pelkästään fasciarakenteiden välityksellä.

fasciamethod_logoFasciaMethod on kokonaisvaltainen kehonhuoltotunti, jossa pääset huoltamaan kehosi jumeja ja pysähtymään itsesi äärelle. Tunnilla keskitymme parantamaan liikkuvuutta toiminnallisin aktiivisin venytyksin nivelten täysiä liikeratoja käyttäen, hyvällä kehon kannatuksella ja lihastoimintaketjuja (faskialinjoja) mukaillen. Teemme lempeästi kehon yleisimpiin heikkoihin ja kireisiin alueisiin suunnattuja liikehallinta- ja liikkuvuusharjoitteita, sekä hyödynnämme hierontapalloa faskiakerrosten välisen liukumisen lisäämiseksi ja faskioiden nesteyttämiseksi. Harjoittelua rytmitetään hengityksellä.

Harjoituksia varten tarvitset noin jumppamaton verran tilaa, sekä kovan fasciapallon. Voit hyvin tehdä pallohieronnan myös tennispallolla, tai jättää sen halutessasi myös välistä ja rentoutua ja hengitellä sen aikaa.

Elokatsu pidättää itsellään kaikki oikeudet muutoksiin.
Lue ryhmien valmennusehdot tästä